خرید کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

کولر تبخیری معمولا در انواع کولر های نصب شده در محیط های بیرونی، کولر های دیواری، کولر تخلیه جانبی و کولر تخلیه پایین می باشد.

کولر تبخیری یا کولر آبی صنعتی که در گلخانه ها استفاده می شود، در سال های اخیر محبوبیت بالایی در بین پرورش دهندگان گیاهان گلخانه ای پیدا کرده است.

کولرهای آبی صنعتی یا تبخیری دارای انواع مختلفی هستند و به کاربران این امکان را می دهد که بر اساس نیاز سالن تولیدی و صنعتی خود نوع و مدل کولر صنعتی متناسب را خریداری نمایند.

کولر آکسیال مانند کولرهای آبی عمل میکند، منتقل شدن سرما از راه تبخیر آب به طوری که رطوبت به جا مانده در پدهای سلولزی (پوشال ها) با حرارت هوای گرم تماس پیدا میکند و باعث جذب انرژی حرارتی مانند آنتالپی به بخار تبدیل و باعث پایین آمدن درجه حرارت گرمایی و خنک شد دمای محیط میشود.

کل سیستم کولر تبخیری از یک روش سه جانبه پیروی می کند که شامل گردش هوا، جذب و تبخیر در لایه های رسانه ای و انتشار هوای سرد می شود.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کولر تبخیری سلولزی چیست؟ باید گفت این کولر های کویری در انواع فن های آکسیال و سانتریفیوژ طراحی و تولید می شوند.

و در نهایت هوای خنکی را به سمت فضای مورد نظر منتقل می نماید.

کولر کویری یا کولر آبی صنعتی با انتقال هوای تازه و خنک، هوای گرم و حاوی ناخالصی و گرد و غبار را از فضا خارج می کند و یک محیط خنک، تهویه شده، تمیز را برای راحتی افراد ایجاد می نماید.

از مزایای دمپر کلاجی عدم مقاومت در مقابل جریان باد می باشد و از معایب آن می توان به امکان شکستگی کلاج اشاره کرد.

کولرهای صنعتی سلولزی را می توان بر حسب نوع فن استفاده شده در آنها به دو دسته ی مختلف تقسیم کرد:

هوای خنک را در حجم بالا بطور یکنواخت در محیط توزیع می کند.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

شایان ذکر است که الکتروموتور تعبیه شده بر روی این سیستم به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را روی دورهای تند و کند (به دلخواه) تنظیم کرد.

از این رو کولر صنعتی آکسیال در این مقاله به بررسی کولرهای صنعتی پرداختیم....با ما همره باشید....

Report this wiki page