طلایاب

Wiki Article

این دستگاه یابنده با فناوری‌های مدرن و پیشرفته و بسیاری از ویژگی‌های کاربردی با طرز کاری آسان، برای اکتشاف انواع فلزات و گنجینه‌های مدفون به جامعه جویندگان فلزات با ارزش ارائه شده است.

تاریخ و زمان – تنظیمات صفحه نمایش دستگاه مانند روشنایی – تنظیمات صدای دستگاه مانند میزان صدای کلید و صدای اسکن – تغییر زبان برنامه – نمایش اطلاعات عمومی مانند شماره سریال و موارد دیگر.

امکان کالیبره کردن دستگاه برای عملکرد دقیق و صحیح برنامه وجود دارد.

پاسخ ساده “به اندازه قطر سیم پیچ” است. بنابراین فزیاب با سیم پیچ و لوپ های بزرگتر عمق بیشتری را تشخیص می دهند.

تنها چیزی که نیاز دارید یک سنسور مغناطیسی از پیش نصب شده در گوشی شماست. برنامه بدون این عنصر کار نمی کند.

بالا بودن عمق دستگاه دلیل بر کارآمد بودن آن نیست و کمتر دستگاهی در کنار عمق بالا ، ثبات و حذف ذرات و تفکیک بالایی دارد.

هیچ عدد و ارقام عجیبی در صفحه اصلی برنامه وجود ندارد که فقط برای افرادی که حرفه ای مشخص باشد.

گاهی اوقات برنامه می تواند مواردی را که به اندازه کافی دقیق نیستند جستجو کند.

آیا در یک ساحل، نزدیک کشور جستجوگر طلا، یا در منطقه ای هستید که آثار و سکه های قدیمی زیادی دارد. در صورت تمایل به داشتن یک آشکارساز “هدف ویژه” باید به انتخاب آشکارساز توجه ویژه ای داشته باشید.

کاربر می‌تواند سیستم جستجوی مورد استفاده را به راحتی از منوی اصلی دستگاه انتخاب کند که در پاراگراف‌های بعدی توضیح مختصری و ساده شده برای هر سیستم جستجو را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم.

با این حال، به خاطر طلایاب داشته باشید که گوشی شما تنها در صورتی می تواند سیگنال های اجسام فلزی و طلایی را دریافت کند که ابزار شما دارای حسگر مغناطیسی باشد. در غیر این صورت، برنامه کاملا بی فایده خواهد بود.

سپس داده‌های اسکن شده از طریق فناوری بلوتوث برای مشاهده به‌ عنوان یک نمودار گرافیکی سه ‌بعدی منتقل می‌شوند و نتایج جستجو در داخل برنامه تجزیه و تحلیل دستگاه نمایش داده می‌شود که می‌تواند بر روی هر تلفن هوشمند یا تبلتی که از سیستم اندروید پشتیبانی می‌کند نصب شود.

این برنامه اشیا را می شناسد و حتی به آنها عنوان می دهد. بنابراین، اگر دوربین به سمت لپ‌تاپ باشد، می‌بینید که در یک قاب با رنگ خاصی قرار گرفته و مشخص شده است.

از حالت های جستجو مناسب برای جستجوی فلزات و طلا، به ویژه با دقت

Report this wiki page